Letnia zupa z młodych warzyw

To lekka i bogata w witaminy zupa. Warzywa, woda i masło!

czytaj więcej...

Chłodnik jogurtowy z kozim serem

Zaskakujące połączenie -orzeźwia i syci ;)

czytaj więcej...

Placki bananowe z bakaliami

Ulubiona przekąska o każdej porze dnia.

czytaj więcej...

Świąteczny mus czekoladowy z wiśniami

Nic prostszego - zaskakująca konsystencja i elegancja. Wypróbujcie koniecznie!

czytaj więcej...

Makaron ryżowy z warzywami i mlekiem kokosowym

Wegański makaron w orientalnym stylu

czytaj więcej...

Indyk pieczony z warzywami i olejem kokosowym

Zdrowe i szybkie danie bez dodatku soli.

czytaj więcej...

Bezglutenowe ciastka z płatkami jaglanymi i bananami

Zdrowe węglowodany, mnóstwo enrgii i gorzka czekolada.

czytaj więcej...

Zimowa zupa z soczewicą i pieczonym czosnkiem

Zdrowa, rozgrzewająca zupa na chłodne dni.

czytaj więcej...

Jogurt z ciepłymi brzoskwiniami i bazylią

Wyśmienity deser, jest zaskakujący i prosty oraz bardzo tani.

czytaj więcej...

Sałatka z kaszą jaglaną bazylią i warzywami

Niewymagająca i prosta sałatka, a przedewszystkim bardzo zdrowa.

czytaj więcej...

Owsianka z mlekiem kokosowym i owocami

Pyszne i pożywne śniadanie bez glutenu.

czytaj więcej...

Zdrowe przepisy blog

Każdemu z nas zależy na tym, aby być zdrowym. Jednym z czynników, które determinują zdrowy rozwój, a przy tym dobre samopoczucie, jest bez wątpienia odpowiedni sposób odżywiania. Przepisy kulinarne z książek naszych mam i babć, chociaż pyszne, nie zawsze są zgodne z założeniami zdrowego odżywiania. Na szczęście istnieją blogi! A na nich znajdziemy mnóstwo inspiracji oraz różnorodne i zdrowe przepisy. Blog Hungry Eyes to miejsce, gdzie dzielę się z Tobą sprawdzonymi pomysłami na zdrowe przepisy kulinarne, tak abyś mógł cieszyć się łatwym gotowaniem prostych i smacznych potraw.

Jestem zwolennikiem potraw przygotowanych z pełnowartościowych i zdrowych produktów. Moim celem jest prezentowanie posiłków, które nie tylko zjesz z apetytem, ale które również będą pożywne i estetyczne.

Zdrowa dieta

Zdrowa dieta to nie tylko jedzenie pełne witamin, z małą ilością tłuszczu, cukru i soli. Warto pamiętać o tym, że prawidłowe odżywianie to wyrabianie zdrowych nawyków żywieniowych oraz samodzielne przyrządzanie wartościowych smakołyków. W czasach, gdy na wyciągnięcie ręki mamy mnóstwo produktów, które są gotowe do zjedzenia natychmiast po wyjęciu z opakowania, łatwo jest ulec pokusie i z nich skorzystać. Mimo to warto pamiętać o tym, że jedzenie przyrządzane w domu jest dużo bardziej wartościowe. Zdrowe przepisy kulinarne mają korzystny wpływ na nasz organizm, co więcej – potrawy przygotowane w oparciu o nie lepiej smakują i przynajmniej wiemy, co kryje się w każdym daniu.

Zachęcam do gotowania w domu. Bywa, że unikamy samodzielnego przygotowywania jedzenia z uwagi na brak czasu, tempo naszego życia i zmęczenie. Czasem też obawiamy się, że potrawa nie wyjdzie. Niepotrzebnie – przygotowywanie potraw ze zdrowych przepisów to przeważnie proces, który rozpoczyna się za pomocą prób i błędów. To, że coś rozgotujemy lub nie doprawimy to nie jest jeszcze koniec świata i warto to zaakceptować. Im częściej będziemy próbować, tym szybciej się nauczymy.

Przepisy na zdrowe przekąski

Często można usłyszeć, że przekąski między posiłkami są niezdrowe. Nie dajmy się zwariować! Uwielbiam przygotowywać smaczne przekąski, które jednocześnie są zdrowe i pożywne. Na blogu znajdziesz wiele różnorodnych przepisów, które zaspokoją tzw. mały głód. Są nie tylko bezglutenowe ciastka, ale i inne pożywne desery, które dodadzą Ci energii i poprawią humor. Ciesz się gotowaniem i sprawdzaj zdrowe przepisy. Blog Hungry Eyes to miejsce, gdzie gotuje się z przyjemnością. Smacznego!